...

Är inte på topp nu, de mesta känns bara jobbigt och fel. Hehe detta ska inte bli ett långt emo inlägg som avslutas med en svartvit bild på ett gråtande öga  där mascara som runnit! Jag lovar! Jag ville bara få det ur världen, de vill säga hur jag känner mig. Men det är väll så ibland antar jag. Känner mig lite som Leif i Mysteriet på Greveholm.- "Är det redan viter? det var ju sommar nyss! Och vart har hösten tagit vägen? Tänk! Snart ät det vår!". Jag vet inte, men det kanske känns lite så för alla ibland? Jaja nu ska jag sluta tänka på allt svårt och leva livet nu i hälgen! Puss och Karm, älskar er alla!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns för dig gumman! <3 Förresten var det pappan som sa det i mysteriet på greveholm...:P

2011-07-02 @ 16:27:25
URL: http://josefinbergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0