Stannar upp!

Har inte känt mig helt fokuserad denna veckan. Men det kanske inte är så konstigt eftersom skolan är precis likadant som den alltid är, ingen förändring, ingen överskningar. Nationella börjar nästa vecka och nervositeten bygger i magen. Men hallå! Man lever bara en gång! Kom precis hem från bion (dom var väldigt bra) ska bänka mig framför liverpool-stoke (en vinst för pool hade suttit som en örfil på Fernando Torres) och sedan blir der Real Madrid-Sevilla. Denna kväll kan inte sluta annat en bra! I morgon ska jag vakna upp med ett leende på läpparna!




"What day is it? And in what month?
This clock never seemed so alive
I can't keep up and I can't back down
I've been losing so much time

Cause it's you and me and all of the people with nothing to do
Nothing to lose
And it's you and me and all of the people"- You and me- Lifehouse


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ser du alonso? (Min bild)

2011-02-03 @ 15:29:16
URL: http://jossebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0